Известие

Collapse
No announcement yet.

моля за малко помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • моля за малко помощ

    здравейте колеги. от скоро се присъединих към вашият форум тъй като вече съм горд собственик на алфа ромео 33. става въпрос за 1.4 I. за съжаление колата беше доволно занемарена и около 2 години не беше пипана. имам проблем с единият от маркучите дето са под колекторите и дебитомера....сцепи се и сега трябва да се сменяяяяя. бихте ли могли да ме посъветвате дали трябва да сваля колекторите?

    П.П. и евентуално да ми препоръчате магазин за части в софия тъй като сега ми предстои смяна на ремъци, масла филтри и прочее.благодаря предварително
    alfa romeo 33 ...crushed and sold!

  • #2
    ето малко снимков материял
    alfa romeo 33 ...crushed and sold!

    Comment


    • #3
      Добре дошъл в сектата, и честита ти придобивка!
      За съжаление колега, няма да минеш без сваляне на колекторите. На боксера това му е кофтито - повечето неща минават под колектора, и почти винаги трябва да се сваля. Колкото до части за 33 - препоръчвам ти да се свържеш с Lisan (ще го откриеш в тоя раздел в почти всяка тема) - може да ти осигури всичко за твоята кола, и наистина си разбира от работата. Смело мога да заявя, че за боксерите това е човека за диагностика, поддръжка и ремонт. Успех и много щастливи мигове с Алфата !
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        Маркуч!

        Колега за по голямо удобство можеш много неща да свалиш, но ми се струва, че за един маркуч чак пък и колектори...? Огледай хубаво от къде почва и къде свършва маркуча. Подсигури си подходящ инструмент/ особено дълга отвертка/! Дано не греша,ама като го гледам май отива в радиатора за парното, но защо ми се струва, че не е специален каучуков, а стои като гофриран пластмасов!Ако се съмняваш,че ще се справиш потърси Лисан,предполагам ще реши всичките ти проблеми!
        А за магазини да се изкажат колегите от София !
        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

        Comment


        • #5
          Re: Маркуч!

          Първоначално публикувано от JORDI
          Колега за по голямо удобство можеш много неща да свалиш, но ми се струва, че за един маркуч чак пък и колектори...? Огледай хубаво от къде почва и къде свършва маркуча. Подсигури си подходящ инструмент/ особено дълга отвертка/! Дано не греша,ама като го гледам май отива в радиатора за парното, но защо ми се струва, че не е специален каучуков, а стои като гофриран пластмасов!Ако се съмняваш,че ще се справиш потърси Лисан,предполагам ще реши всичките ти проблеми!
          А за магазини да се изкажат колегите от София !
          Ти май не си имал работа с 33 а, за каквото и да започнеш под капака се сваля колекора!Бъркаш за маркуча, гофрираното не е това което има предвид колегата за този под него който иде от термостата и отива в дроселното тяло.Не е кой знае каква философия и загуба на време да се свали, хем ще ти е удобно за работа хем ще си сугурен че всичко е станало като хората, маркуч незнам нов специално такъв дали има но може и друг да напаснеш

          Comment


          • #6
            Re: Маркуч!

            Първоначално публикувано от MrX
            Първоначално публикувано от JORDI
            Колега за по голямо удобство можеш много неща да свалиш, но ми се струва, че за един маркуч чак пък и колектори...? Огледай хубаво от къде почва и къде свършва маркуча. Подсигури си подходящ инструмент/ особено дълга отвертка/! Дано не греша,ама като го гледам май отива в радиатора за парното, но защо ми се струва, че не е специален каучуков, а стои като гофриран пластмасов!Ако се съмняваш,че ще се справиш потърси Лисан,предполагам ще реши всичките ти проблеми!
            А за магазини да се изкажат колегите от София !
            Ти май не си имал работа с 33 а, за каквото и да започнеш под капака се сваля колекора!Бъркаш за маркуча, гофрираното не е това което има предвид колегата за този под него който иде от термостата и отива в дроселното тяло.Не е кой знае каква философия и загуба на време да се свали, хем ще ти е удобно за работа хем ще си сугурен че всичко е станало като хората, маркуч незнам нов специално такъв дали има но може и друг да напаснеш
            Да колега/ няма нужда от хаплив тон и то по мой адрес/ прав си за едно сега като се вгледах наистина долния маркуч му е проблемния! Така,че давай си мнението в помощ на човека без да правиш ненужни и вредни предположения!А дали съм имал работа с алфа33 - да и то много преди да имаш книжка за пешеходец! И друго, имам си подходящи инструменти / част от тях са ми подарък от USA/ с които може да се смени кой да е маркуч без демонтаж на колекторите! И ако те интересува и нещо друго което искаш да кажеш или да питаш извън темата пиши ми на лични!
            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

            Comment


            • #7
              Не се засягай но начина по който се хвалиш за разбирането ти от 33 и нещата които твърдиш мааааалко се разминават, гофрето което първо твърдеше че е проблема(от недоглеждане) можеше да се замислиш че не е поради простата причина че това са кабелите за фаровете ,а за проблемния маркуч казах какво е мнението ми и малко грубо е да твърдиш че правя вредни предложения.Прикачам една снимчица на която съм отбелязал залавните места на маркуча и много добре се вижда наложителността да се махне колектора. Незнам какви са тия специални инструменти коио заместват отвертката но щом си се нанимавал с 33 преди повече от 25 години явно по-добре знаеш.

              Към колегата, казах го и преди свали си колектора не е кой знае каква философия, щом си от "близо до София" намери Лисан тук във форума и го питай за такъв маркуч, ако не, импровизирай

              Comment


              • #8
                Еб.си и инструментите дето са ти пратили ... Що аз не се сещам да има инструмент, дето да си намери сам пътя до правилното място при нулева видимост от оператора... Ама хайде, щом колегата е работил по 33-ка преди да се е била появила като модел даже, ОК. Няма да спорим с него. Но аз съм си чупил пръстите много пъти (а за MrX съм сигурен, че е много по-изстрадал от мене...), за да знам кое как се прави по една 33. Да не говорим, че съм гледал от баш-майстора
                Така че към колегата с проблема - Lisan е решението на всички твои сегашни и евентуално бъдещи проблеми с коя да е 33.
                Ама хайде да не обръщаме и тая тема в лични спорове. Пожелавам успех на колегата за да може да се наслади напълно на колата си. А ако иска, може и да ни я покаже
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • #9
                  колеги, с радост ще ви я покажа на първата възможна среща стига да се справя с проблема,но мога да кача и малко снимчици преди това...искам да попитам само още нещо. бая време отделих преди да постна темата си тук, прочетох половината форум за информация, та въпроса ми е всички 33 boxer 1.4 I ли са имола и какво значи това?
                  alfa romeo 33 ...crushed and sold!

                  Comment


                  • #10
                    Не колега, не всички 33 1.4 са Imola версия. Това е вариант на оборудването на автомобила (кожен салон, антикрило и т.н.), а също така има разлика в окачването например.
                    Ще се радваме да покажеш някоя снимка
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #11
                      Явно на 33 този маркуч им е слабо място - и при мен леко тече от там, но рядко се налага да доливам антифриз. Чакам да се постопли за да сваля колекторите и да го сменя. Един съвет ако ги сваляш сам - запуши си отворите по двигателя с нешо, че всякакви неща се изпускат по невнимание,
                      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        OK!

                        Много сте силни по критиките! Най-малко аз желая това! Когато си преправях 33-ката от 1.8ТД в 1.3 с един карбуратор и после в 1.7ИЕ то и аз съм смъквал доста неща дет ми пречеха! Но истинските майстори знаят какво представлява гидория с 2-3 кардана, еластична/огъваща се/ отвертка и ръчни ключове звезди с вградена трешчотка и ред други приспособления,които неволята ме е учила да ползвам! Вместо да се дърляте/което е вредно/ по-добре питайте и ще сте по-полезни и за себе си и за форума!
                        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                        Comment


                        • #13
                          значи моята не е имола нищо... все пак си е моята а снимки ще постна малко по - късно. мерси много за инфото. Lisan ме упъти във правилната посока...сваляне на колектори...никакви магазини за авточасти тъй като маркуча е стандартен и проверка на термостат(така или иначе ми е на път да си го проверя)
                          alfa romeo 33 ...crushed and sold!

                          Comment


                          • #14
                            ето снимчици както обещах...не е по - късно щото знам ли кога ще се прибера по нощите...и понеже е старичка колица се сетих че имам още куп въпроси...извинете ме че не ги зададох в самото началоо...имам проблем със спирачките и по - точно с досковете. надрани са и нема спиране. възнамерявам да ги сваля и да ги прешлайфам на струг, но имам и едно типо за части тука та дали дисковете съвпадат???
                            също така още една питанка....салона ми е доста захабен но си намерих седалки от 155 само че незнам дали ще паснат? как мислите вие колеги?
                            alfa romeo 33 ...crushed and sold!

                            Comment


                            • #15
                              още една
                              alfa romeo 33 ...crushed and sold!

                              Comment

                              Working...
                              X